Aug 9, 2012

HOTODAY

.I wear: lattice H & M, Zara jeans, clutch Zara, Zara heels, bracelets Berlin, Ray Ban sunglasses.

טוב אז אמנם אנחנו בשיא הקיץ ואפשר למות מרוב שחם .
אבל בשניה שאני נכנסת למשרד , עם המזגן על 16 מעלות אני חושבת לעצמי למה לבשתי כל כך קצת בקור הזה.
אז היום הלכתי על האמצע .
סריג מH&M בצבע קייצי לחלוטין שעם כל ה"קיטשיות" שלו הוא הכי מגניב וקליל בעולם .
ג'ינס בויפרנד האהוב עליי מזארה (אחת הקניות היותר טובות שלי)
וכמובן נעליי עקב רק לשם הקלאסיות .

בנוסף , התחדשתי בלקים חדשים ומדהימים של חברת "Essie" .
יש לי חולשה מיוחדת ללקים .
אין סיכוי שאדם יראה אותי במהך שבוע עם אותו הלק.
אני מחליפה לק בערך כל יום אם לא פעמיים ביום. 
אז לכבוד השריטה שלי קניתי לקים מדהימים -
צבע אדום-כתום קייצי ונשי ,
ירוק צבא (הצבע הנבחר של העונה הקרובה - לפחות מבחינתי),
לק חלבי עם נצנצים קטנטנים וכמעט לא מורגשים - אבל לגמרי נותנים טוויסט לבסיס לפרנץ' או סתם ככה ,
והצבע האהוב עליי בחבורה בצבע ירוק-כחול-שחור עם ברק (צבע ממש לא מוגדר).

אז שיהיה לנו המשך קיץ צבעוני , אופנתי ו - חם !

No comments:

Post a Comment