Aug 28, 2012

This time - a little order in the closet


טוב אז זוהי עדיין שנת לימודים חדשה עבורי .
רק הפעם לא בתור תלמידת בית ספר ! thanks god !!!
אז החלטתי לעשות סדר בחדר ולזרוק את כל הספרים והמחברות והקלסרים שעוד שכבו לי בחדר ,
מפה לשם הגעתי לסידור ארון הבגדים שלי , 
ולא הצלחתי לנפות ממנו דבר . 
אבל כיוון שהארון שלי קטנטן ביחס לכמויות הבגדים שלי, נאלצתי לוותר על כמה וכמה פריטים . 
(3 שקיות ענקיות) 
המהלך לא היה קל אבל בסופו של דבר צלחתי . 
בקרוב אעלה תמונות של הפריטים שייצאו למכירה בדף הפייסבוק שלי ! 

מאחלת לכם המשך שבוע מקסים !


הא כן ,
זה עץ המשאלות שלי .. 
הצמידים והשרשראות הנענדות ביותר שלי .
כמובן שיש עוד סטוק אבל זהו המובחר .. 
מליון פעמים ניסיתי שכל ענף יקבל את הצמיד שניים שלו בסדר לפי צבע וסגנון . 
אבל כשאת חייבת לרוץ , לשים צ'יק צ'ק בושם , ממש אין זמן לשמור על סדר בעץ המגניב הזה 
(שאגב סחבתי עטוף במליון עיתונים מברלין) 

3 comments: